Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Καταγγελία για γυναικολόγο στο ΙΚΑ Αιγαλέω!



Ημέρα Δευτέρα ημέρα ραντεβού στο ΙΚΑ ΑΙΓΑΛΕΩ με τον "κύριο" Π''.. Σημειωτέον ότι το ραντεβού έχει κλειστεί ενα μηνα πριν...
Ωρα 07:30 είμαι εκεί απο τις 07 ώρα άφιξης γιατρου 08:30 Μπαίνει μέσα σε δευτερολεπτα βγαίνει και κλειδώνει και τη πόρτα λέω ευγενέστατα συγγνωμη φεύγετε? έχουμε ραντεβού απο τις 07.30 και παρέλθει μια ώρα και βιάζομαι να πάω στην εργασία μου για αυτό άλλωστε έκλεισα και ένα μήνα πριν να είμαι το πρώτο ραντεβού.. Κι εκεί αναιδέστατα μου λέει αι παράτα με κοπέλα μου πρωι πρωι, τι το πέρασες εδώ (σωστα μιλαμε για δημόσιο άλλωστε), αμα δεν σου αρέσει να πας σε απογευματινό ραντεβού η ακόμα καλύτερα να πας έξω να πληρώσεις!!!!!! ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ! δεν πίστευα στα αυτιά μου. Κι αντί να του πω και εσένα ποιος σε πληρώνε ρε .. έμεινα άφωνη! και αφού εχασα φυσικά τη μέρα της εργασίας μου, είπα να περιμένω μπας και εξυπηρετηθώ..
Ο ''κύριος'' Π. αφού εκανε κανα δυο τσιγάρα και παρήγγειλε και το καφεδάκι του επιστρεφει στο ιατρείο 15 λεπτά αργότερα!!!!! Λεω ας μην συγχηστώ ακόμα.. μπαινω λοιπον μέσα του λέω το πρόβλημα μου το οποίο δεν θα αναφέρω αλλά επισημαινω ότι ειναι απο τα σοβαρότερα που θα μπορουσε να αντιμετωπισει κανείς και μου λέει με περισσιο θράσος και τι με νοιάζει εμένα δικό σου πρόβλημα ειναι!! και του λεω επειδη σε νοιάζει θα ήθελα να μου γράψεις καποιες εξετάσεις να δω τι θα κάνω και πως θα το αντιμετωπίσω.. μου λεει δεν ξέρω δεν ασχολουμαι εγώ να πας σε ενδοκρινολόγο.. Πηγαινω λοιπον σε ενδορκινολόγο και ο άνθρωπος που λεει τι δουλεια εχω εγω? Πηγα για ορμονολογικές γυναικολογικές εξετάσεις να τις ζητησω απο ενδοκρινολογο αν ειναι δυνατόν! Επιστρέφω στον ακατανόμαστο κυριο και του βγάζω ένα χαρτι με τις εξετάσεις που μου έχει γράψει ο δικός μου ιδιωτικα απευθυνόμενη γυναικολόγος και του λέω ορίστε αυτά ειναι μπορείτε να τα γράψετε να μη τα πληρώνω τη στιγμή που είμαι ασφαλισμενη! και εξακολουθεί να με αφήνει άφωνη λέγοντας μου τι εξετάσεις είναι αυτές δεν γνωριζω τα συμβολα τι σημαινουν!! λέω όνειρο ζω δεν ειναι δυνατον?? και εγω τι ειμαι γιατρος??? εσυ εισαι βρε γελοιε!!! Σημειωτεόν ότι οι εξετάσεις ήταν απλές και ακομα και ενα φοιτιτουδι στην ιατρικη τις ήξερε! οχι ενας γυναικολόγος! ο τύπος εκτος απο θρασύς ειναι ασχετος!! τελικα? δεν τις εγραψε ποτε!!!!! να πω οτι για το σοβαρο πρόβλημα που έχω του εδειξα τυπωμενη διαδικασια που είχα εκτυπώσει εγώ απο το site του ΙΚΑ και που τις αναφέρει σαν απαραίτητη προυπόθεση για έγκριση κάποιων φαρμάκων!!!! ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!!! Δηλαδή για να καταλάβετε τον παρακαλούσα να μου γράψει κάποιες εξετάσεις που το ίδιο το ΙΚΑ ζητάει για να μου εγκρίνει κάποια φάρμακα!!! και τώρα όλες αυτές τις εξετάσεις που το ίδιο το ΙΚΑ ζητάει θα αναγκαστώ να τις πληρώσω ιδιωτικά!!!Εφυγα πήγα πάνω στη διοικηση να βρω τον διευθυντη και να του αναφέρω τον εξαιρετο υπάλληλο του! ειναι τυχερος γιατι έλειπε.. Δεν με κολλάει τίποτα όμως απο τον να τον καταγγείλω αυριο!!
Συγχαρητηρια κύριε Π., σίγουρα θα ειστε ικανοποιημένος απο το μισθό που εγώ σας πληρώνω και ο καθένας γύρω μου.. Γιατί εγώ ειμαι 30 ετών δεν έχω βλέψεις για σύνταξη, οφείλετε όμως να με βοηθάτε σε ένα πρόβλημα υγειας μου. όταν δουλευω απο τα 16 μου και μου κρατανε εισφορές για να πληρώνεσαι εσυ και ο κάθε ανευθυνος γιατρος!
παρακαλώ αναρτήστε το, ξέρω ότι δεν θα αλλάξει τίποτα όμως αν μαζευτουμε 10 φωνές μαζί ίσως καποιος κάπου κάποτε να μας ακούσει!!! και να ακουγεται και το ονομα του κάθε γιατρου που συμπεριφερεται με περισσιο θράσος αναιδεια και ανευθυνότητα και δεν ενδιαφέρεται για καποια σοβαρα προβλήματα που ισως αντιμετωπίζουμε! Λυπαμαι που γεννηθηκα σε αυτή τη χώρα, πραγματικά λυπάμαι πολύ..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Installed and Designed by iks-Team.com